mandag den 1. marts 2010

Vinter

Så fik vi lavet et lille foderbrædt. Jeg synes jeg var ved at være så træt af vinteren at jeg manglede noget at glædes over. Jeg havde i længere tid tænkt på et foderbrædt, men en i huset synes man skulle være gammel for at have et. Men det synes jeg ikke, og han hjalp mig også med at lave det, og kigger nu selv tit ud af vinuet og ser de små fugle.
Det er måske en lille ting men en af hverdagens små glæder, at man hjælper fuglene om vinteren, så skal de nok til gengæld hjælpe en om sommeren, med at spise nogen af de dyr man ikke er så interesseret i at have i sin køkkenhave.
Det er nu noget tid siden vi satte det op, og der er mange forskellige gæster. Nu kommer selv fasanerne og spiser det der er faldet ned.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ej, hvor er det bare fint!!! Tænk om du skulle ha' ventet med sådan et til du var gammel!!! :)

    SvarSlet